Winkelwagen

Retouren & Klachten

Ik wil graag een product terug sturen omdat ik geloof dat het niet werkt. Hoe moet ik dat doen?

Neem contact op met de klantenservice op telefoonnummer: 085-8885147 of e-mail: klantenservice@swissclinic.nl en leg uit waarom je denkt dat het product defect is. We zullen je vervolgens door het retour proces helpen.

Ik heb een pakket ontvangen zonder het plaatsen van een bestelling. Wat moet ik doen?

Neem dan contact op met de klantenservice op telefoonnummer: 085-8885147 of e-mail: klantenservice@swissclinic.nl, en leg uit wat er is gebeurd

Wat houdt jullie prestatie garantie in?

Onze producten zijn ontwikkeld in Zwitserland, klinisch getest en bewezen effectief te zijn. De sleutel naar het streven van 100% klanttevredenheid is Swiss Clinic's unieke prestatie garantie, die geldt voor al onze producten. Als tegen alle verwachtingen in je niet de gewenste resultaten bereikt en het product heeft gebruikt volgens onze instructies en voorwaarden, krijgtje je geld terug. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en wij zullen je verder helpen.

Ik ben van gedachten veranderd. Kan ik mijn product terugsturen?

Ja! Je hebt 14 dagen vanaf de dag dat je je pakket hebt ontvangen om deze terug te sturen als je besluit om welke reden dan ook deze niet te wilt hebben. 

De verpakking dient volledig in tact te zijn. Neem contact op met onze klantenservice via de telefoon: 085-8885147 of e-mail: klantenserivce@swissclinic.nl VOORDAT je het product terugstuurt, zodat wij je kunnen helpen.