Winkelwagen

Klantenservice

Welkom bij de klantenservice van Swiss Clinic. Je kunt telefonisch, per e-mail of via onderstaand contactformulier voor klanten contact met ons opnemen. We streven ernaar de volgende dag of eerder te reageren!

Openingsuren klantenservice:

Ma - Vr 9.00 - 17.00 u

Telefoon: 085-8885147

E-mail: : klantenservice@swissclinic.nl

Hoe kunnen we je helpen?

Moet ik een account maken en me aanmelden bij jullie website om iets te kunnen kopen?

Nee, dat hoeft niet. Kies gewoon het product dat je wilt kopen, doe het in het winkelmandje en ga naar de kassa.

Waarom zou ik bij jullie kopen en niet bij de concurrent?

Sinds haar oprichting heeft Swiss Clinic hoogwaardige en exclusieve schoonheidsproducten ontwikkeld en verkocht die bewezen effectief zijn. Het gemeenschappelijke kenmerk van al deze producten is dat zij, in tegenstelling tot make-up, een permanente invloed hebben op de schoonheid van de klant. Ieder productconcept wordt ontwikkeld in samenwerking met toonaangevende deskundigen van over de hele wereld en een speciaal team in Zwitserland, waar het motto 'kwaliteit, prestaties en veiligheid' is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Wanneer je je bestelling of een deel ervan wilt annuleren, vragen we je zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice.

Ik ben van gedachten veranderd. wat moet ik nu doen met mijn aankoop?

Als klant van Swiss Clinic heb je het recht je aankoop te annuleren tot 14 dagen na ontvangst van het product of de producten. Neem hiervoor altijd contact op met Swiss Clinic om ons te vertellen dat je het product of de producten wilt retourneren, waarna de klantenservice je verder helpt. Je kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.

Wat is de levertijd?

Wanneer je op een werkdag voor 23.30 u besteld, wordt je bestelling de volgende dag werkdag geleverd. 

Hoeveel brengt swiss clinic in rekening voor verzending?

Bij Swiss Clinic betaal je geen verzendkosten.

Zijn er nog andere kosten?

Nee, er zijn geen andere kosten.

Hoe verzenden jullie de producten?

Je bestelling wordt ingepakt in ons magazijn en door de post rechtstreeks bij jou bezorgd. 

Wat moet ik doen als ik een product wil ruilen?

Vanaf de dag van ontvangst heb je 14 dagen tijd om het te retourneren op voorwaarde dat er geen product gebruikt is en als het product verzegeld is, mag de zegel niet gebroken zijn. Neem contact op met de klantendienst als je een product wil ruilen. Wanneer je een product ruilt of retourneert, moet jij de portokosten betalen.

Ik ben van gedachten veranderd. wat moet ik nu doen met mijn aankoop?

Als klant van Swiss Clinic heb je het recht je aankoop te annuleren tot 14 dagen na ontvangst van het product of de producten. Neem hiervoor altijd contact op met Swiss Clinic om ons te vertellen dat je het product of de producten wilt retourneren, waarna de klantenservice je verder helpt. Je kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.

Retouren

Omdat onze producten onder ongunstige opslagomstandigheden (zoals hoge temperaturen) in kwaliteit achteruit kunnen gaan, vragen we je onmiddellijk contact op te nemen met onze klantenservice wanneer je een product wilt retourneren. Als je geen contact opneemt met de klantenservice voordat je een product retourneert, kunnen wij verwerkingskosten in rekening brengen.

Stuur het product naar:
Swiss Clinic
Antwoordnummer 1749
2973 ZZ Molenaarsgraaf

Waarom werkt de kortingscode niet?

Als je een kortingscode hebt die je wil gebruiken, voer deze bij de check-out dan in onder “CADEAU” en klik op “Update”. Het is belangrijk dat je onderscheid maakt tussen kleine en grote letters wanneer je de code invoert. Als je vragen hebt over de regels i.v.m. kortingen, kan je de algemene voorwaarden voor kortingen raadplegen.